FANDOM

Oś czasu przedstawia wszystkie wydarzenia ukazane w rzeczywistości alternatywnej stworzonej przez Grupę Filmową Darwin.

NA POCZĄTKU BYŁ C.H.A.O.S.
Istniejące od początku wszystkiego Centrum Hierarchii Astralnej Obecnie Samodzielnej, w której pracuje wiele postaci, które wkrótce zostaną bogami oraz nadnaturalnymi istotami różnych wyznań na Ziemi, powoli podupada. Rafał i Sławek wpadają na pomysł wykreowania świata. Wkrótce udaje im się stworzyć Ziemię, C.H.A.O.S. zostaje przemianowany na N.I.E.B.O., a pracownicy otrzymują swe role w nowym świecie.

C.H.A.O.S.
    Stworzenie świata
    Wszechświat, w tym Ziemia, zostaje stworzony w ciągu sześciu dni z inicjatywy Rafała.

    Siódmy dzień po stworzeniu świata
    00:29 – przemieniony w Węża Sławek zostaje zesłany na Ziemię przez Rafała w ramach kary za masturbację w niedzielę.

    Czternaście dni po stworzeniu świata
    10:29 – Adam konfrontuje się z Wężem w Edenie, by ten przestał napastować i kusić Ewę.

    Szesnaście dni po stworzeniu świata
    Adam i Ewa zostają wypędzeni z Raju, Wąż przybiera nową formę i świętuje zwycięstwo nad ludźmi.

    35 lat po wygnaniu z Edenu
    18:29 – Kain i Abel składają Bogu ofiarę. Kain nie mogąc zaakceptować tego, że Pan przyjął ofiarę Abla, a jego odrzucił, zabija swojego brata.

    Nieznana data
    4:29 – Bóg przybywa na Ziemię, by sprawdzić, jak idą pracę nad zbudowaniem arki. Podczas rozmowy z Noe nie jest pewien, czy aby jego działania są słuszne. Jednakże Noe, który spędził wiele lat swojego życia budując arkę zmusza Boga do rozpoczęcia Potopu.

    Nieznana data
    6:29 – Edyp i Jokasta, para władająca Tebami uświadamiają sobie pokrewieństwo między sobą. Edyp wydłubuje sobie oczy, a Jokasta popełnia samobójstwo.

2 mln. p.n.e.
2565 p.n.e.
2500 p.n.e.
    Nieznana data
    Ostatni przedstawiciel gatunku Kukikus Lopukus umiera. Gatunek przestaje istnieć.

    Nieznana data
    Na Wyspach Brytyjskich zostaje wybudowany Stonehenge.

XIII p.n.e.
29
    Nieznana data
    Sosnowieckie Zakłady Mięsne rozpoczynają działalność.

1410
    15 lipca
    11:29 – Jagiełło spotyka się z Krzyżakami na polach pod Grunwaldem, by zawrzeć pokój i uniknąć wojny. Plan się nie udaje i w końcu dochodzi do wielkiej bitwy, zwycięskiej dla Polaków.

1428
    25 czerwca
    Zakon Dotyku Motyla rozpoczyna działalność. Śmierć olbrzymiego motyla Fei Huang.

    26 czerwca
    Podczas uroczystości z okazji pokonania olbrzymiego motyla jeden z wojowników ginie, zabity przez dotyk muchy.

1470
    Nieznana data
    Umiera ostatni z pierwotnych jedenastu wojowników Dotyku Motyla.

XVI wiek
    Nieznana data
    Na jednej z wysp Oceanu Spokojnego zostają zbudowane posągi, będące krasnalami ogrodowymi tubylców.

1506
    12 maja
    08:29 – Leonardo da Vinci ma zamiar namalować portret Mona Lisy, która uciekła. Zamiast tego, maluje obraz swojego ucznia, Antonio, w peruce i sukience.

1509
    10 lipca
    09:29 – Mikołaj Kopernik spotyka się z uczonymi: Czesławem i Miłoszem we Fromborku i przedstawia im swoją teorię heliocentryczną.

1654
1750
    Nieznana data
    Kluczborskie Zakłady Warzywne rozpoczynają działalność.

1819 - 1855
    Nieznana data
    15:29 – Mickiewicz przerywa kręcenie nowego odcinka Zaginionych Poematów Juliusza Słowackiego i konfrontuje się z nim w Tajnym Parku Poetów.

1902
    Nieznana data
    13:29 – w Stanach Zjednoczonych dochodzi do starcia Tomasza Edisona i Nikola Tesli, po długiej walce Edison wychodzi z niej zwycięsko, jednak ginie w wybuchu spowodowanym przez zawartość walizki Tesli.

1945
    30 kwietnia
    15:23 – przybyły z roku 2013 Grzegorz "Agent 700" Zelcer dostaje się do bunkru Hitlera w Berlinie, gdzie udaje mu się powstrzymać Hitlera przed przemianą w nadczłowieka, po czym wraca do swoich czasów.
    15:29 – Adolf Hitler popełnia samobójstwo. Po śmierci jego życie zostaje ocenione przez Sąd Ostateczny – Rafała i Sławka. Kiedy Bóg gotów jest odpuścić Hitlerowi grzechy, Sławek odchodzi. Bóg daje Adolfowi pozycję opiekuna piekieł.

1993
    Nieznana data
    Zespół G.F. Darwin wydaje swój utwór, pt. „Orki z Majorki”.

2012
    9 października
    Marek i Janek otwierają kanał Grupy Filmowej Darwin i przez następne kilka lat publikują na nim swoje materiały, m.in. Wielkie Budowle, Wielkie Pytania, Mistrz Motyl oraz Wielkie Konflikty.

    Nieznana data
    Zespół G.F. Darwin wydaje kolejny utwór, pt. „Kluski”. W teledysku pojawiają się Juliusz Słowacki, Jezus i Bóg, Mistrz Motyl, Agent 700, Sławek oraz Fernando Riviera.

2013
    Nieznana data
    Agent 700 zostaje przeniesiony w czasie do roku 1945 z misją zabicia Hitlera. Udaje mu się powstrzymać jego prace nad stworzeniem nadludzi, jednakże powraca do swojego biura w 2013 roku nim udaje mu się zakończyć życie Adolfa. Przypadkiem zabiera za sobą Otto, który tworzył chemikalia dla Hitlera.

? - 2014
    Nieznana data
    Agent 700 przestaje pracować dla Pewnej Inteligencji Śledczej.

2015
    Styczeń
    Marek i Janek mają już wrzucić nowy odcinek Wielkich Konfliktów na swój kanał, kiedy w ich pokoju pojawiają się oni sami z roku 2018. Przybyli oni z alternatywnej rzeczywistości, by ostrzec siebie z przeszłości przed niebezpieczeństwem w postaci wirusa, który aktywuje się po wrzuceni nowego odcinka. Plan się powodzi, zostaje założony nowy kanał Grupy Filmowej Darwin, a stary zostaje przemianowany na Archiwum Darwina.

    ? - 4 czerwca
    Bóg przybywa na Ziemię, by wynegocjować ze Sławkiem jego powrót do roli szatana. Ten nie zgadza się.

    ? - 4 czerwca
    16:29 – premiera odcinka Płachty na Byka, prowadzonego przez Fernando Rivierę, w którym Marek i Janek z G.F. Darwin konfrontują się z Bogiem i Jezusem. Fernando umiera, uduszony przez Boga.

    4 czerwca
    Bóg i Sławek spotykają się ponownie, by wziąć udział w prowadzonym przez Fernando Rivierę Zapytaj Beczkę. 10 minut po zakończeniu zdjęć Fernando umiera drugi raz w niewyjaśnionych okolicznościach.

    Nieznana data
    Grzegorz Zelcer (Agent 700) rozpoczyna pracę jako prezenter Dziennika Internetowego wraz z Wojciechem Kucem.

    Nieznana data
    16:29 – premiera odcinka Płachty na Byka, prowadzonego przez Fernando Rivierę, w którym Mietczyński zostaje konfrontowany z polonistami z Chorzowa i Juliusza Słowackiego. Fernando umiera po raz trzeci, zastrzelony przez jednego z nauczycieli.

    Nieznana data
    Sławek otwiera Piekło 2.0, które jest lepszą alternatywą dla potępionych ludzi.

    Nieznana data
    Bóg opowiada Jezusowi opowieść o Noe i jego arce oraz o potopie. Po chwili dzwoni telefon i Pan dowiaduje się o poczynaniach Sławka.

    Nieznana data
    Zakończenie oficjalnej działalności Dziennika Internetowego.

2016
    Nieznana data
    11:29 – podczas rozmów kwalifikacyjnych w czwartym kwadracie Piekła 2.0 odbywa się dyskusja między Drakulą, a Wilkołakiem.

    Nieznana data
    Działalność zakładu Brain Change Continental zostaje zakończona po przestępstwach i oszustwach, które doprowadziły do wielu zgonów.

    Nieznana data
    Rafał odwiedza podupadłą siedzibę N.I.E.B.A., gdzie wspomina dawne dzieje i czasy przed stworzeniem Ziemi.

ALTERNATYWNA OŚ CZASU
Historia, która wydarzyłaby się, gdyby Darwini kontynuowali wrzucanie odcinków na swoim pierwotnym kanale.

2015
    Styczeń
    Na kanale Darwinów pojawia się odcinek Edison vs Tesla. Uaktywnia się wirus, ukryty na kanale G.F. Darwin.

    Styczeń/Luty
    Internet zyskuje samoświadomość, przez wirusa aktywowanego na kanale Darwinów. Rozpoczyna się jego krucjata przeciwko ludzkiej głupocie. Po dwóch dniach potrafi już mówić.

    Luty/Marzec
    Krucjata trwa dalej, Internet zabił już cztery miliardy ludzi.

2018
    Nieznana data
    Na świecie zostało już tylko kilka tysięcy homo sapiens. Marek i Janek wyruszają do roku 2015, by ostrzec siebie z przeszłości przed niebezpieczeństwem w postaci wirusa na ich kanale, który aktywuje się po wrzuceniu nowego odcinka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki