FANDOM

Na koniec świata wyobraźni i dwa przystanki dalej!
Darwin-logo

Grupa Filmowa Darwin to popularny kanał na YouTube, tworzący humorystyczne materiały wideo o różnej tematyce. Aktualnie Darwini mają ponad 350 tysięcy subskrybentów oraz aż 51 milionów wyświetleń filmów.

Historia

Geneza

Kiedy w maju 2012 roku uświadomiliśmy sobie, że wszystko co nas otacza jest wibrującą energią i tak naprawdę siłą własnych umysłów możemy stworzyć co nam się tylko spodoba – nie czekaliśmy długo! Postanowiliśmy skonstruować Transformera, który byłby też wehikułem czasu. Nie udało się. Ale wpadliśmy na kolejny pomysł – róbmy filmy. No i robimy :)

Koncept powstania kanału zrodził się w roku 2008, kiedy to Marek Hucz i Jan Jurkowski poznali się na studiach w Krakowskiej Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej. Szbko zostali przyjaciółmi a w ich głowach rodziło się wiele pomysłów i scenariuszy na śmieszne filmy, które mogli by stworzyć.

W 2012, kiedy kończyli studia, Marek i Janek martwili się, że ich pomysły przepadną, kiedy obaj się rozejdą. Z pomocą kilku innych osób stworzyli Grupę Filmową Darwin, tak powstał ich pierwszy kanał.

Początki

Początkowo Darwini tworzyli krótkie skecze, w których pojawiała się jedna postać, takie jak Mistrz Motyl, Ludwik czy Juliusz Słowacki. Znalazły się one w takich seriach jak Wielkie Budowle czy Wielkie Pytania. Popularność kanału gwałtownie wzrosła, kiedy powstała seria Wielkie Konflikty. W roku 2014 doszli do wniosku, że potrzebny jest im nowy kanał. Na początku 2015 powstał drugi kanał G.F. Darwin, a pierwszy został przemianowany na Archiwum Darwina, na którym znajdują się wszystkie ich materiały do pierwszego Wielkiego Konfliktu.

G.F. Darwin

Na nowym kanale Darwini stali się niezwykle popularni, pojawiali się w filmach na kanałach innych użytkowników (m.in mieli swój własny odcinek Zapytaj Beczkę na kanale TheBeeczka), brali udział w wywiadach i dostawali wiele nagród. Do Wielkich Konfliktów dołączyły także inne serie, głównie Szorty Darwina. Kanał aktywny jest do dziś i cieszy się ogromną popularnością.

Skład

Więcej z Fandomu

Losowa wiki